Werksfeer bij CBBS

Relaties met je werknemers zijn belangrijk, je moet ze behandelen zoals een trainer of coach zijn spelers behandelt. Je gaat samen voor de overwinning en niet iedereen op zen eigen. Als 1 speler niet tevreden of zich niet goed in zijn vel voelt doe je die niet de volgende match gewoon op de bank zetten maar je probeert die speler er weer bovenop te krijgen. Het zorgt naast dat de speler zich weer goed voelt ook voor een betere sfeer in de groep, het zorgt voor een hechtere band. Deze dingen gelden ook in de werksfeer. Het is belangrijk dat werknemers zich goed in hun vel voelen, zowel door het werk zelf maar ook in privésfeer. Wanneer je een werknemer hebt die zich goed voelt zal deze ook beter kunnen presteren. Het is nu wel zo dat het steeds meer bekend is wat de invloed is van zowel de werksfeer als privésfeer op een werknemer alsof dat als iemand zich niet goed voelt de prestaties ook minder zullen worden. Werkgevers zijn er dus meer mee bezig dan vroeger om die sfeer zo optimaal mogelijk te houden, ze proberen ook meer ontspanningsruimtes te creëren of wekelijks/maandelijks een borrel. Het is ook interessant om de deregulering beoordeling arbeidsrelaties hierover te lezen.

Een oplossing om zeker te zijn dat de werksfeer in je bedrijf goed is, is iemand aanstellen die de sfeer in de gaten houdt. Naast het in de gaten houden zorgt een employee self service er ook voor dat er in het algemeen evenementen gehouden worden of zodat er bijvoorbeeld een ping pong tafel in de werkruimte komt. Het fulltime aanstellen van zo een employee self service wordt meestal wel pas gedaan bij een groter bedrijf. Kleinere bedrijven zullen eerder iemand naast zijn hoofdtaken deze taken als extra geven. Bij kleinere bedrijven neemt het meestal iets minder tijd in beslag dan bij de grotere bedrijven en is een fulltime werknemer dus nog niet meteen nodig.

https://www.cbbs.nl/