De directeur-generaal van de International Air Transport Association (IATA), Alexandre de Juniac, accepteert dat sociale scheiding een einde zal maken aan bescheiden reizen. Dit is zoals uitgelegd in de instructies op 21 april. Zijn reden is dat het, met minder toegankelijke stoelen, impliceert dat vliegtuigen kosten moeten maken om een uitkering te krijgen. Articulaties van Alexandre de Juniac Volgens FlightGlobal heeft IATA-directeur-generaal de Juniac zijn redenering als volgt doorgenomen. Aanvankelijk, volgens de regels van sociale verwijdering, beginnen vliegtuigen vierkante stoelen in het midden te plaatsen om reizigers meer ruimte te geven. Neem een gebruikelijke 737 of A320 met een zes naast elkaar, 3-3 ontwerp. Het sluiten van middelste stoelen betekent dat twee van de zes rechte stoelen niet toegankelijk zijn om te kopen. Of toch, 33% van het vliegtuig. Volgens de Juniac, vereist de initiële investering op short-pull vluchten een bewoning van ongeveer 70% of meer. Door 33% van de capaciteit van een vliegtuig te verminderen, worden vliegtuigen onder die oorspronkelijke investering terugverdiend. Met conventionele kosten zou dat ertoe leiden dat vliegtuigen met een ongeluk zouden werken. Terwijl dragers met een volledig beheer marginaal kunnen leunen op premium-klanten van langeafstandsvluchten, zullen transporteurs met minimale inspanning de dupe worden. Dit is omdat transporteurs met minimale inspanning hun kosten moeten verhogen om de verlaagde limiet voort te zetten. de Juniac vermoedt een halve verhoging van tickets voor vliegtuigen om een ”basisvoordeel” te krijgen. Wat voor reizigers impliceert dat hogere opnames zelfs gemaksdragers hebben geïnstalleerd. Hoe kunnen transporteurs met minimale inspanning reageren? Het passeren van passages zou in grote mate in strijd zijn met de hele gedachte achter dragers van minimale inspanningen. Bovendien zou dit ertoe kunnen leiden dat talrijke individuen worden uitgesloten van hun onderneming vanwege de monetaire resultaten van de pandemie van het coronavirus. Sommige dragers van minimale inspanningen nemen verschillende posities in. EasyJet heeft verklaard dat het de stoelen in het midden zou uitsluiten als de vluchten doorgaan. Ondertussen heeft de manager van Ryanair de sociale scheiding aangemerkt als ‘jabber’. Merk op: Sociaal verwijderen in een vliegtuig is moeilijk. Bij een minimale inspanning is de opstelling van de lodge dik, en het blokkeren van middelste stoelen komt niet in de buurt van de richting die aangeeft dat individuen twee meter (zes voet) afstand tussen hen moeten houden. Een ander probleem hier is dat dit een algemeen onbekend gebied is voor vervoerders. Er is geen playbook voor vliegtuigen om te reageren op een pandemie die nieuwe termen als sociale scheiding in de volkstaal heeft gebracht. Hierdoor blijven vliegtuigen enigszins tekort aan alternatieven. Een realiteit zou kunnen zijn dat dragers gemakkelijk de mogelijkheid van sociale scheiding negeren en gewoon doorgaan met werken. Deze stap zou er in wezen een zijn om de opnames laag te houden en de keuze om al dan niet te reizen in de handen van reizigers, hoewel een paar reizigers mogelijk op een volledige vlucht terechtkomen. Een factor hierbij kan echter de richting zijn van nabijgelegen welzijnsorganisaties. Velen dringen nog aan op sociale verwijdering. Hoe het ook zij, vliegtuigen die de kans hebben om het tijdens een vlucht te bevelen, moeten mogelijk maatregelen nemen om overeenstemming te bereiken en, op deze manier, waarschijnlijk passages of extra kosten (of beide) te verhogen. In het algemeen zullen vervoerders waarschijnlijk proberen om zo dicht mogelijk bij de normale activiteiten te blijven, om zo lage doorgangen te houden. Misschien kunnen reizigers extra betalen om een niet-gevulde stoel bij zich te hebben. Dit kan in ieder geval veranderen als overheden en reizigers blijven aandringen op sociale scheiding en machtsdragers om in natura te reageren. Hoe het ook zij, directeur-generaal van de IATA, Alexandre de Juniac, heeft zijn visie verspreid over hoe sociale verwijdering passages zal beïnvloeden. |
https://flight-tracking.org/ |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Een klein hulpmiddeltje Achteruitrijden is voor veel mensen iets wat zij het liefste proberen te vermijden. Ze rijden niet graag achteruit, vinden het vervelend en gaan bij het...
- Een BTC scooter Waarom zou u een BTC scooter aanschaffen? Niet iedereen is een liefhebber van de scooter. Toch is er ook een flinke groep die een scooter...
- Op vakantie met de taxi Op vakantie met de taxi Het klinkt misschien een beetje raar om met de taxi op vakantie te gaan, maar als je de context er...
- Een verhuizing; snel, goed en zonder stress De beslissing is genomen. De nieuwe woning gehuurd of gekocht. Nu pas begint het echte werk: de voorbereidingen voor de verhuizing. Om de verhuizing snel en...
- Hoe zit het met het spatbord van de e-scooter bij schoonmaken? Als het spatbord nog op de scooter zit, is het niet makkelijk te bereiken. Verwijder het daarom en geef het een grondige schoonmaakbeurt. Maak het...
- Een essentiële verhuisdoos inpakken! “Waar is mijn deodorant?”: een essentiële verhuisdoos inpakken! Deze blog leert je om bepaalde benodigdheden in essentiële verhuisdozen te doen tijdens een verhuizing. Stel je...